26 January 2010

Score A Program Melahirkan Pelajar Cemerlang


"Satu-satunya Kaedah Pembelajaran Online Efektif Untuk Pelajar Sekolah Yang Disyorkan Oleh Pakar Motivasi Belajar, Guru Pakar, Malah Mendapat Pengiktirafan daripada Kementerian Pelajaran Malaysia"

...dan telah melahirkan beribu-ribu pelajar cemerlang setiap tahun yang mendapat semua A dalam semua mata pelajaran semenjak 1999


KAEDAH PEMBELAJARAN OUTPUT
Kaedah pembelajaran output ini adalah kaedah pembelajaran dengan cara pelajar-pelajar mengeluarkan dan menggunakan apa yang telah dipelajari.

Ramai pelajar hanya melakukan pembelajaran input – membaca, belajar, menghafal dan mendengar adalah pembelajaran input. Inilah sebabnya ramai pelajar yang mendapat markah yang sederhana.

Sebenarnya ramai ibu bapa dan para pelajar sendiri sudah mengetahui tentang RAHSIA yang bukan lagi RAHSIA ini. Para guru, penceramah-penceramah motivasi, pakar-pakar kaedah belajar pun turut menggesa kaedah yang sama untuk para pelajar agar cemerlang dalam peperiksaan


Ciri-Ciri Unik Score A Programme

Online, Interaktif, dan Menyeronokkan.
SCORE A PROGRAMME membantu para pelajar melakukan latihan latih tubi atau output learning ini secara lebih menyeronokkan. Ia bersifat online, interaktif dan menyeronokkan. Portal pendidikan online ini memanfaatkan kecenderungan anak-anak bermain komputer seperti aplikasi-aplikasi online seperti Facebook, Friendster, Myspace, chatting, games dan sebagainya.

Pemantauan Masa Sebenar (Real-Time)
SCORE A PROGRAMME juga membantu ibu bapa membuat pemantauan terhadap anak-anak mereka dengan cara yang lebih mudah, pada bila-bila masa di mana sahaja, tanpa mengganggu masa mereka.

Kos Mampu Milik
Selain itu,portal pendidikan SCORE A PROGRAMME dengan yuran yang rendah dapat meringankan ibu bapa menjimatkan kos pembelian buku-buku latihan, buku-buku nota, kamus, buku bank soalan tahun-tahun lepas, dan alternatif untuk kelas tuisyen.

Harga SCORE A PROGRAMME berdasarkan “satu keluarga”. Oleh itu, lebih ramai anak dalam satu keluarga, yuran pembayaran akan lebih rendah.

SCORE A PROGRAMME juga membenarkan setiap pengguna untuk berlatih dengan soalan peperiksaan yang tersedia berulang kali dengan tidak terhad, tanpa perlu membayar wang yang lebih. Program ini adalah berdasarkan konsep – “berlatih mencapai kesempurnaan”.

Jadi, sebab-sebab ini sudah terlalu kukuh untuk Tuan-tuan dan Puan-puan melanggan program SCORE A yang hebat ini demi kecermerlangan anak-anak anda!

Saya mahukan anak saya CEMERLANG dengan Score A Programme™!

Sekiranya Anda Mendaftarkan Anak Anda Pada Hari Ini, Jumlah RM596 yang Anda Keluarkan Bukan Lagi Untuk 6 Bulan, Akan Tetapi Sehingga 31/12/2010!

No comments: