30 December 2009

VAKOOU AMERIKA BEGITU HEBAT



MENGAPA VAKOOU AMERIKA BEGITU HEBAT ??



Vakoou Amerika - Perisai Perlindungan Segitiga Emas Lelaki !!


Kawasan “Segitiga Keemasan” lelaki ialah bahagian pinggang badan lelaki sehingga bahagian kemaluan. Ini merangkumi buah ginjal, testis, bahagian luar dan dalam alat kelamin, perineum dan dubur. Vakoou, hasil ciptaan melalui kajian dan teknologi khusus untuk para tentera US yang kerap terdedah kepada kelembapan tinggi, cuaca panas, suhu keliling yang tidak menentu yang menjalani latihan militari sehingga berbulan lama dalam keadaan darurat, sememangnya tidak berkesempatan untuk menjaga kesihatan apatah lagi kebersihan kawasan “Segi Tiga”.
Maka, 31 orang Saintis terkemuka telah melahirkan ilham untuk mencipta Vakoou yang dijahit dan difabrik menggunakan gabungan 67 jenis teknik-teknik unik, berteknologi tinggi luar biasa dengan menggunakan teknologi pertahanan Amerika yang canggih serta telah dipatenkan di bawah perlindungan hak cipta Amerika Syarikat. Nombor pendaftaran hak cipta ialah 2004100202349



VAKOOU AMERIKA - Produk Pertama Seumpamanya Di Dunia, Di Lengkapi Dengan :

1) MAGNET REKAAN KHAS

Memulih dan mengembalikan kemagnetan dalam tubuh, anti-penuaan serta mengurangkan kolesterol dalam darah.

2) INFRA MERAH JAUH (FAR INFRA RED - F.I.R)
Bertindak sebagai agen anti-septik (Pensterilan), menyahtoksin darah, mencairkan LDL (kolesterol tidak larut), melegakan otot-otot dan sendi-sendi.

3) ION NEGATIF
Menyahtoksin dan menulenkan darah serta mengimbangkan semula keasidan dan kemasinan (pH) darah dalam badan dan juga untuk menguatkan imunisasi badan.

4) ION SILVER & ION ARGENTUM
Bertindak sebagai agen pensterilan dan pembasmian kuman (penyahbakteria). Ketinggian kadar pembasmian kuman sehingga 99.99%.

5) BINTIK TOURMALIN
Juga dipanggil 'Batu lombong Sembuh' ini boleh memancarkan sejenis cahaya yang dikenali sebagai “Cahaya Kehidupan” yang terdiri daripada inframerah yang mempunyai gelombang sekitar 4-14 mikro panjang dan mampu mengeluarkan “ Udara Bervitamin” yang terdiri daripada ion-ion negatif.





30 HARI MENJADI LELAKI SIHAT, LELAKI SEJATI !!




KESAN HEBAT PENGGUNAAN VAKOOU

Selepas 1 Minggu
Kekerapan membuang air kecil berkurangan, jarang bangun malam, tanda-tanda sakit belakang kian berkurangan,peredaran darah dalam badan bertambah lancar, zakar bertambah aktif dan mudah terangsang terhadap pasangan,sungguh bertenaga dan tidak mudah letih.

Selepas 15 Hari
Simptom-simptom seperti kerap buang air kecil, sengal-sengal di bahagian pinggang, mengantuk, kerap bermimpi, mudah letih, lesu akan hilang terus; saiz zakar membesar dengan cepat, kehidupan keranjang bertambah baik, bertenaga dan stamina seluruh tubuh badan!

Selepas 1 Bulan
Tidak akan ada lagi gejala kegagalan ereksi & pancutan awal. Jauh lebih bertenaga dan tahan lama,memiliki stamina tubuh yang luar biasa!



HOT !! TESTIMONI PENGGUNA VAKOOU !!


BUKTI KEHEBATAN VAKOOU AMERIKA !!


HARGA

Bukan Ahli C2U (Non Member)
1 unit RM 250

Ahli C2U (Member)
2 unit RM 380 (Anda Jimat RM 120 !!)

** Bagi Yang Bukan Ahli C2U,
Pembelian 2 Unit Vakoou (RM 380) Membolehkan Anda Automatik Menjadi Ahli Seumur Hidup C2U !!


CARA BELI

LANGKAH 01
Sila daftar guna link di bawah (Pendaftaran Adalah Percuma !!)



No comments: