23 January 2010

Produk Noni B-Swan

Keajaiban Syampu Hitam Rambut (NONI- Black Hair Magic)

HARGA: RM200 (Bukan ahli) RM150 (Ahli)

Sesuai untuk semua lapisan masyarakat dan peringkat usia, TIDAK KIRA LELAKI ATAU WANITA. Ia juga menghilangkan kelemumur membuatkan kepala anda bebas dari kegatalan. Produk ini juga telah mendapat kelulusan sijil halal dan selamat digunakan.

Masalah rambut berpunca daripada masalah kulit kepala. Kulit kepala yang bermasalah akan menyebabkan keguguran rambut,kelumumur, rambut terlalu kering, rambut berminyak, radang kulit kepala dan macam-macam. Oleh kerana ramai bertanya bagaimanakah untuk menghitamkan uban yang selamat daripada bahan kimia dan kesan sampingan, maka disini kami memperkenalkan produk yang berasaskan herba dan selamat digunakan oleh kaum lelaki dan wanita untuk menutupi rambut beruban.

Cantik dan bergaya belum tentu selamat. Penggunaaan pewarna yang diperbuat daripada bahan kimia akan menyebabkan kita menanggung risiko dikemudian hari seperti kanser kulit dan sebagainya. Oleh itu pilihlah produk yang selamat dan diyakini bebas daripada kesan sampingan di kemudian hari.

Dikalangan rakyat Malaysia ada yang menamakan produk ini Noni BSY, BSY Noni,Syampu Noni, Syampu Fed Noni, Syampu herba Noni, BSY Black Hair Magic, BSY Syampu, Syampu BSY, Syampu herba Noni, Syampu ajaib Noni dan macam-macam nama lagi. Walau apa pun yang mereka namakan, ianya adalah produk yang sama.

Syampu Hitam Fednoni BSY adalah Syampu Penghitam Rambut semulajadi yang dihasilkan secara berkualiti tinggi dari ramuan herba semulajadi Pati Mengkudu 100% dari Kepulauan Pasifik Selatan, akar Chinese Knotweed (PolygonumMultiflorum Thunb) yang juga dikenali sebagai Shouwu dan akar Ginseng, semuanya ramuan semulajadi 100% bebas kimia.

Percaya atau tidak...hanya dalam masa 7 hingga 10 minit sahaja rambut akan menjadi hitam dan mengembalikan kemudaan pengamalnya. Berikut merupakan fakta benar mengenai produk ini:


Fed-Noni



Produk ini bertindak membantu meningkatkan taraf kesihatan. mula-mula kita guna dulu..cara guna enzim noni ni..minum segelas air suam dulu, pastu titiskan 2x dibawah lidah, kemudian minum skali lagi segelas air suam..ia bertindak memberi anda tenaga segera..

Cara Kerja Fed-Noni di dalam Tubuh Kita

Fed-Noni mengandung zat yang disebut PROXERONINE yang merupakan bahan asas dari alkaloid XERONINE. PROXERONINE dalam Fed-Noni diserap oleh tubuh dan diolah menjadi XERONINE dengan menggunakan enzim PROXERONINASE dan SEROTONIN yang ada di dalam tubuh.

XERONINE merupakan alkaloid hidup yang akan diserap oleh sel-sel tubuh. XERONINE mengaktifkan kembali sel-sel yang hampir mati, nutrisi yang kita ambil akan diserap sempurna dan toksik dari sel akan dikeluarkan dari tubuh sehingga sel-sel yang sakit akan disihatkan. Fed-Noni akan menyeimbangkan atau menormalkan kembali fungsi tubuh.

Antara khasiat noni/mengkudu:

1) Sistem pernafasan - melegakan penyakit sinus atau resdung, asma, bronkitis dan hingus meleleh.

2) Sistem penghadaman - perut kembung, ulser, gastrik, cirit-birit, muntah-muntah, tidak hadam makan dan masalah keracunan makanan.

3) Sistem kardiovaskular - mengurangkan tekanan darah tinggi dan merendahkan aras kolesterol.

4) Gangguan dalam tubuh - kencing manis, sakit kepala, migrain, sakit ginjal dan buah pinggang.

5) Mulut dan tekak - radang tekak, sakit gusi, sakit gigi dan batuk.

6) Penyakit kulit - bisul, luka dan ulser kulit.

7) Lain-lain - meredakan penyakit darah tinggi, betis kering bersisik, merekah tumit kaki, mengurangkan penyakit batuk, penyakit kuning dan demam panas.


No comments: