15 January 2010

My.ipanelonline.com



My.ipanelonline.com adalah sekumpulan pengguna-pengguna di seluruh Malaysia yang akan menpengaruhi produk dan perkhidmatan masa depan dengan menawarkan diri untuk menyertai penyelidikan pengguna. Penyelidikan pengguna adalah untuk mendapatkan pandangan daripada penguna dari segi kaji selidik atau percubaan produk.


Tidak kira siapa anda, di mana anda berasal, anda bebas untuk mengungkapkan semua pandangan atau pendapat anda di sini. Kami amat menghargai penyertaan anda dan akan membalas anda dengan hadiah menarik seperti wang tunai. Anda boleh menukarkan mata ganjaran anda menjadi wang tunai yang diperolehi melalui proses penebusan kami dengan mudah dan cepat.

Tidak kira berapa usia anda dan apa jantina anda, anda boleh mendaftar sebagai ahli kami. Ia adalah mudah untuk menjawab soalan kami. Proses penebusan kami sangat mudah dan cepat. Sila gunakan email yang anda biasa guna untuk membuat pendaftaran, dan sini akan menjadi satu tempat untuk anda mendapat banyak wang tunai dan hadiah.


Terdapat banyak cara untuk meningkatkan peluang anda menyertai kajian-kajian kami. Setiap kajian akan memilih sejumlah ahli di mana ahli mempunyai ciri-ciri tertentu yang diminta daripada pelanggan kami. Sesetengah pelanggan kami akan memberi mata ganjaran yang tinggi. Kami akan memaklumkan semua ahli terpilih melalui email. Oleh itu,ahli perlu selalu semak email anda untuk mendapatkan kajian-kajian terbaru. Untuk pastikan anda tidak terlepas sebarang peluang menyertai kajian selidik, sila melayari My.ipanelonline.com dengan lebih kerap.

Mata ganjaran akan ditambah ke akaun anda dengan segera setelah anda menyelesaikan kajian selidik. Jika anda mendapati bahawa mata akumulatif anda tidak ditambah. Sila email kami mengenai masalah anda dan kami akan cuba untuk memperbaikinya secepat mungkin.

No comments: