15 October 2009

Berehat sekejap

Kadang-kadang sibuk menyebabkan kita tidak sempat untuk berehat, maklumlah kerja dengan gov ni masa rehatnya hari minggu je la kan. Tapi semalam aku sempat juga melepaskan dendam yang dah lama terpendam. Jangan salam faham pulak ye...bukan dendam yang tak baik...tapi dendam memancing aku ni. Boleh dikatakan aku ni termasuk dalam kaki pencing . Asal ada air adalah aku kat situ dari parit, kolam, sungai dan laut dalam semua aku redah je...yang pasti ada ikan kat situ.

Semalam aku cuti so, apa lagi aku lepaskan lah gian yang dah lama aku simpan ni. Syukur alhamdulillah ada juga hasil semalam walaupun tak banyak. Ikan merah ada 6 ekor, kerapu satu ekor dan ikan gelama dalam 2 tong...

Mungkin musim gelama kot, tarik je gelama..ishksss tapi nak buat cam ne itu je rezeki yang dapat .

Relaks jugak yang penting rasa seronok dan lepaslah sedikit tension dan penat berkerja.


No comments: